Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα με το προϊόν που παραλάβατε, η Yellow Group έχει θεσπίσει την παρακάτω διαδικασία για την αλλαγή προϊόντων.
Αλλαγές προϊόντων
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή, σε οποιο προϊόν έχετε παραλάβει και θεωρείτε πως αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα. Μπορείτε να το ανταλλάξετε με ίδιο ή άλλο προϊόν ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας. Επιστροφή χρημάτων δεν είναι δυνατή!
Μέχρι πότε μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων
Μπορείτε να κάνετε την επιστροφή σας εντός (7) επτά ημερών από την ημέρα που παραλάβατε την παραγγελία σας.
Τα απαραίτητα για να κάνετε αλλαγή προϊόντων
Για να πραγματοποίησετε την επιστροφή απαραίτητα είναι:
- το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και
- να αποστείλετε την απόδειξη της παραγγελίας.
Οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή προϊόντων με τους παρακάτω τρόπους
- Αλλαγή στην έδρα μας
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν στη διεύθυνση της έδρας μας, στα γραφεία της Yellow Group έχοντας μαζί σας το προϊόν και την απόδειξη αγοράς.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ! Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν έρθετε στα γραφεία μας ώστε να έχουμε προετοιμάσει το προϊόν με το οποίο θα αντικατασταθεί το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε.
- Αλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή με ίδιο ή άλλο προϊόν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Για το σκοπό αυτό ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε. Μπορείτε να επιλέξετε το ίδιο που έχετε προς αλλαγή ή να επιλέξετε άλλο και σε διαφορετικές ποσότητες, αρκεί το νέο σύνολο να είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το αρχικό
- Σημαντικό! Στην επιλογή του τρόπου πληρωμής επιλέξτε "Κατάθεση σε τράπεζα - Bank Deposit"
- Προχωρήστε κανονικά στην δημιουργία παραγγελίας και σημειώστε τον αριθμό παραγγελίας που δημιουργήσατε
- Στείλτε μας ένα e-mail στη διεύθυνση info@yellowtop.gr αναγράφοντας στο θέμα την φράση "Αλλαγή - Replacement" και τον αριθμό της νέας παραγγελίας. Εναλλακτικά μπορείτε να μας προωθήσετε το e-mail με τα στοιχεία της νέας παραγγελίας που θα σας στείλει το ηλεκτρονικό κατάστημα μετά την δημιουργία της παραγγελίας. Και πάλι σημειώστε στο θέμα τη φράση "Αλλαγή - Replacement".
- Σε περίπτωση που το σύνολο της νέα παραγγελίας σας είναι μεγαλύτερο από τη παλαιά καταθέστε μόνο τη διαφορά στον λογαριασμό της τράπεζας.
Σε κάθε περίπτωση αλλαγής ισχύουν τα παρακάτω
- Θα πρέπει να γίνει επιστροφή του προϊόντος πολύ καλά συσκευασμένο προς αποφυγή φθοράς κατά την μεταφορά του.
- Για να στείλετε το προϊόν προς αλλαγή χρησιμοποιείστε την Speedex courier με επιβάρυνση 3,50€. Στην περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική της επιλογής σας για την επιστροφή, το κόστος μεταφοράς εξαρτάται από τον τιμοκατάλογο της μεταφορικής που θα επιλέξετε
Σας ενημερώνουμε πώς:
- Η διαδικασία των επιστροφών συνήθως διαρκεί 3-6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που παραλαμβάνουμε την επιστροφή στην εταιρία μας. Αυτό συμβαίνει διότι όλες οι επιστροφές περνούν από την διαδικασία ποιοτικού ελέγχου, προτού φτάσουν στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος προς ενημέρωση των πελατών. Συνεπώς όταν φτάσει η επιστροφή σας στα γραφεία του ηλεκτρονικού καταστήματος θα λάβετε και την απαραίτητη ενημέρωση.
- Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος. Ως ελάττωμα μπορούν να θεωρηθούν και ανεπιθύμητες οσμές που ενδεχομένως φέρει το προιόν της επιστροφής.
Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:
YELLOW GROUP Μ.Ι.Κ.Ε.
Υπηρεσίες Διαφήμισης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Μαραθώνος 98, Πικέρμι, 19009, Ελλάδα
Τηλέφωνο: +30 210 6043770
E-mail: info@yellowtop.gr
Αν δεν σας καλύπτουν η παραπάνω Πολιτική επιστροφών και στην περίπτωση που έχετε οποιαδήποτε απορία με τη διαδικασία αλλαγών μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ